Amikor új üzletbe kezdesz, egy csomó elképzelés kavarog a fejedben, és mert nem kevés pénzt kell beleraknod, alapos döntést kell hoznod: Nem szúrhatod el, mindjért az elején…
A streetfood business mindig is ment, és most is nagyon megy — de csak azoknak, akik ki tudnak tűnni a tömegből.
Hogy kerülheted el a legbiztosabban a kudarcot?
Ha biztosra akarsz menni, azt javasoljuk, ne kísérletezz! Olyan dolgokkal biztosan ne, amik már ki vannak találva: Mi évtizedek óta nyakig vagyunk a streetfood business-ben, számtalan országban a világ minden pontján. Ha Hokaidón akarsz kürtőskalácsot árulni, még abban is van tapasztalatunk, amit megoszthatunk Veled. Tudod: Tőlünk nem csak gépeket kapsz, hanem komplett technológiát, amibe még a marketing know-how is benne van, nem csak azok a bizonyos, bennfentesekkel megosztott titkos receptek.
Vannak viszont olyan részei a rendszernek, amik pont azért érdekesek, mert teljesen újak, egyáltalán nem megszokottak. Épp ezért kell rájuk különös figyelmet fordítani — hogy aztán magukra tudják irányítani a figyelmet, hiszen épp a design elemekről van szó, amiknek annyira egyedinek kell lenniük, amennyire csak lehetséges.
Ahhoz, hogy a piacvezető pozíciónkat megszerezzük és évtizedeken át meg is tartsuk, folyamatosan élen kell járnunk az innovációban, és ebbe természetesen bevonjuk a partnereinket is, számítunk a Te ötleteidre is:
Milyen büfékocsit képzelsz el magadnak?